ForumHayali.Com  

Geri Git   ForumHayali.Com > Yaşam ve Eğlence > Serbest Kürsü

Serbest Kürsü Saygı ve sevgi çerçevesinde her telden çalabileceğiniz alandır.


Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

Saygı ve sevgi çerçevesinde her telden çalabileceğiniz alandır.


Kullanıcı Etiket Listesi

Like Tree4Beğeniler
  • 1 Post By Dua '
  • 1 Post By ForumSUN
  • 1 Post By Tabut
  • 1 Post By BendeR

  
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Eski 19 Nisan 2023, 15:27   #1
 
ForumSUN kullanıcısının Avatarı
 
Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2023
Yaş: 37
Mesajlar: 494
Mentioned: 21 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Rep Gücü: 8
ForumSUN will become famous soon enough
Varsayılan Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

Tofaş yerli olmayan yerli aracımız e togg'da bir benzeri.. Sizce zaman sonra ilk çıkan togglar bir şahin doğan faça sevdasına dönüşür' mü ?

__________________
Beni bana sora'bilirsin... Duyduğuna değil gel bana sor' tanıttıkları gibi değil gel tanışalım.. Asosyal Forumcuyum' Sosyal insan' başka tarafım..
Çevrimdışı
 
Alıntı ile Yanıt
Eski 20 Nisan 2023, 08:13   #2
 
Dua ' kullanıcısının Avatarı
 
Kayıt Tarihi: 21 Ocak 2023
Yaş: 36
Mesajlar: 2.074
Mentioned: 76 Post(s)
Tagged: 4 Thread(s)
Rep Gücü: 24
Dua ' is on a distinguished road
Varsayılan Yanıt: Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

Ben ilk bu araç çıktığında biraz daha ekonomik orta segmentte bir araba çıkarsalardı da herkes borç harç bir şekilde yerli arabaya yönelseydi dedim. Ama sanmıyorum üst segment bi arabanın tofaş şahin gibi, yani ekmek peynir gibi alınacağını. Daha dar gelirli insanlara hitap etseydi iyi olurdu bence. Bu fiyatlarla sadece büyükbaş kesimine hitap ediyor bence
ForumSUN bunu beğendi.
__________________
Çevrimdışı
 
Alıntı ile Yanıt
Eski 20 Nisan 2023, 23:14   #3
 
ForumSUN kullanıcısının Avatarı
 
Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2023
Yaş: 37
Mesajlar: 494
Mentioned: 21 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Rep Gücü: 8
ForumSUN will become famous soon enough
Varsayılan Yanıt: Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

Alıntı:
Alıntı: Dua ' kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı Görüntüle
Ben ilk bu araç çıktığında biraz daha ekonomik orta segmentte bir araba çıkarsalardı da herkes borç harç bir şekilde yerli arabaya yönelseydi dedim. Ama sanmıyorum üst segment bi arabanın tofaş şahin gibi, yani ekmek peynir gibi alınacağını. Daha dar gelirli insanlara hitap etseydi iyi olurdu bence. Bu fiyatlarla sadece büyükbaş kesimine hitap ediyor bence
Aynı şekilde bende bunu sosyalde yazdım böyle .. Hani herkes alabilecekti? Dedim... Bilir kişilerin bana yanıt olarak yazdığı.. O araba bu araba değil o araba orta segment olarak üretilecek bu ilk sub modeli dediler
Dua ' bunu beğendi.
__________________
Beni bana sora'bilirsin... Duyduğuna değil gel bana sor' tanıttıkları gibi değil gel tanışalım.. Asosyal Forumcuyum' Sosyal insan' başka tarafım..
Çevrimdışı
 
Alıntı ile Yanıt
Eski 20 Nisan 2023, 23:37   #4
 
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2023
Yaş: 29
Mesajlar: 1.225
Mentioned: 9 Post(s)
Tagged: 4 Thread(s)
Rep Gücü: 16
Tabut will become famous soon enough
Varsayılan Yanıt: Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

2043 yılında 20 sene sonra anca tofaş muhabbetine döner bu iş
ForumSUN bunu beğendi.
Çevrimdışı
 
Alıntı ile Yanıt
Eski 21 Nisan 2023, 21:59   #5
 
BendeR kullanıcısının Avatarı
 
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2023
Konum: Afyonkarahisar
Yaş: 46
Mesajlar: 64
Mentioned: 8 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Rep Gücü: 4
BendeR will become famous soon enough
Varsayılan Yanıt: Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

Milyonluk arabaya kıyıp helezonları kesmezsin sanırım?
ForumSUN bunu beğendi.
Çevrimdışı
 
Alıntı ile Yanıt
Eski 24 Nisan 2023, 18:30   #6
 
ForumSUN kullanıcısının Avatarı
 
Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2023
Yaş: 37
Mesajlar: 494
Mentioned: 21 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Rep Gücü: 8
ForumSUN will become famous soon enough
Varsayılan Yanıt: Togg sizce TofAşk'a dönüşür mü?

Alıntı:
Alıntı: BendeR kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı Görüntüle
Milyonluk arabaya kıyıp helezonları kesmezsin sanırım?
Ferrariye lpg takan türkler'mi yapmasın bunu
__________________
Beni bana sora'bilirsin... Duyduğuna değil gel bana sor' tanıttıkları gibi değil gel tanışalım.. Asosyal Forumcuyum' Sosyal insan' başka tarafım..
Çevrimdışı
 
Alıntı ile Yanıt
  

İçeriği Sosyalleştir


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 
Seçenekler
Görüntüleme stilleri

Mesaj Gönderme Kuralları
Konu açma yetkiniz yok
Yanıt yazma yetkiniz yok
Eklenti ekleme yetkiniz yok
Mesaj düzenleme yetkiniz yok

BB kodu Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Sitede Yeni misiniz? Yardıma mı İhtiyacınız Var?

Tüm zamanlar GMT +3 olarak gösterilmektedir. Şu an saat: 01:02.

Forum ve Yazılım Yasal Uyarı Künye
vBulletin® Sürüm 3.8.11 altyapısı ile çalışmaktadır
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

ForumHayali.Com, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm yasal yükümlülüklerini yerine getirmiş olan legal bir genel forum sitesidir.

ForumHayali; 5651 sayılı kanuna göre yer sağlayıcı olarak tanımlanan, içerikleri önceden kontrol etme yükümlülüğüne sahip olmadığı için kullanıcıların paylaşımlarından ancak bildirim yoluyla haberdar olduğunda yasa gereği sorumluluğu doğduğundan, paylaşımlardan yana doğrudan sorumlu tutulamayacak bir genel forum sitesidir. Bu nedenle ForumHayali.Com üzerinde yayımlanan içeriklerin herhangi bir hak ihlâli oluşturduğunu ya da hukuksal bir sorun yarattığını düşünüyorsanız, hak sahibi iseniz, İLETİŞİM bağlantısındaki formu doldurarak gerekli bildirimde bulunabilirsiniz. Şikâyetiniz titizlikle incelendikten sonra tarafınıza geri dönüş yapılacak ve gerekli hallerde bahse konu içerik yayından kaldırılacaktır.

Kurucu: Dua '